HMAS Creswell

Dnes bylo nejhorší ráno vůbec...pršelo a bylo zima. Jelikož mám díru v podrážce v jediných uzavřených botách, snažila jsem se čelit nečasu pouze v žabkách a upřímně mi to příliš nešlo. Na zlepšení nálady jsem si vyfňukala snídani, takže jsme zapadli do jediného kaféčka ve vedlejším městě a dali si něco na zub. Nevím jestli to bylo jídlem nebo částečným protrháním mraků, ale poté se mi výrazně zlepšila nálada. Vyrazili jsme tedy znovu do Boodaree NP navštívit místní HMAS Creswell...základnu, teda spíše školu, válečného námořnictva. Hned u vjezdu do parku nás přivítali pohlední námořníci a nanavigovali nás až do nitra základny.



Celá základna je spíše přímořské letovisko se vzhlednými budovami, zářivě bílou pláží a modrým mořem. Prohlídku základny jsme zahájili v přístavu výstavou speciální výstroje pro potápěče. Docela nás zaujal živý potápeč v pojízdné nádrži, který si s příchozími dětmi hrál přes sklo piškvorky. Celá nádrž nebyla příliš velká a rozhodně to pro potápěče nebyla velká zábava, takže jsme usoudili že tenhle voják asi musel dost zlobit. Také jsme prošli válečnou loď a kolem, jak už jsem psala, užásné bílé pláže se posunuli k náměstí, na kterém se konala ukázka výsadku z helikoptéry. Následující fotbalový zápas jsme vzdali a dali přednost prohlídce muzea, což byla poslední tečka. Ač tato základna se nedá s tím co znám z Čech vůbec srovnat, mustím napsat, že ne všechno bylo ideální. Např. všudepřítomný trus od povalujících se klokanu, který byl opravdu všude, výrazné změny počasí a oproti mužské části osazenstva, nevzhledné zástupkyně něžného pohlaví...což mne samozřejmě zase tak nevadilo.
Z Jervis bay jsme se vydali do Kiama, plánovaného místo k přenocování. Cestou jsme ještě zastavili v městě Norwa a dali si oběd. Počasí nám opět nedovolilo se příliš rozvášnovat v našich plánech, proto jsme se velmi rychle vydali do Kiamy, koukli na blowhole, vybrali kemp a uvelebili se v kuchyňce.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku