Cesta, zatím, kolem celé Austrálie

Tak jsme se tedy rozhodli a 19. září jsme našlápli náš rodinný vůz Toyota Camry, nabrali naši kamarádku Míšu, která nás aspoň do Cairns bude rozptylovat a vyrazili jsme ze Sydney směr sever. Samotné balení věcí do auto nám zabralo docela dost času, takže jsme samozřejmě chytli pateční odpolední špičku. Navíc jsme po 11 hodinách letu, kdy jsme sotva zamhouřili oka, nebyli úplně svěží, takže jsme dorazili jen do Hunter Halley a našeho oblíbeného kempu v Cessnocku. Na další den jsme naštěstí nabrali trochu energie a dojeli až do Coffs Harbour (se zastávkou v Nelsons Bay, kde jsme původně mysleli, že něco zajímavého bude a dospěli jsme k závěru, že tam zajímavého není vůbec nic). Cestou do Coffs Harbour nás nepotěšilo přehřívající se auto a předpověď počasí na noc. Do auta jsme dolili vodu a statečně postavili stan, který jsme při noční bouřce museli dost přidržovat, aby vydržel…poprvé jsem byla ráda, že jsem přibrala nějaké to kilo.
Další den jsme vyrazili do Byron Bay. Ještě jsme cestou zkoukli velký banán (Big Banana), potkali jsme velkou krevetu a minuly velkou ústřici a ananas…naštěstí pro mě. Když jsme dorazili do Byron Bay pro změnu zase pršelo. Takže jsme raději zvolili na přespání místní hostel. Musím uznat, že tohle město docela žije. Skvělé pláže, různé výšlapy po okolí, maják a samozřejmě nejvýchodnější bod Austrálie. Na druhý den jsme to vše na vlastní oči viděli. Procházka a výhledy opravdu stojí za to.
Odpoledne jsme se vypravili do Surfers Paradise. Navštívili 20. nejvyšší budovu na světě Q1, kde vyhlídka je asi v 70 patře a výtah tam jede 46 vteřin. Večer jsme přenocovali kousek od centra a uvařili skvělou BBQ večeři.