Brisbane, Lone Pine Koala Sanctuary, Noosa, Tin Can Bay

Sice moc nepršelo, ale ráno nás bohužel nepřivítalo nejvlídněji. Po rychlé snídani, jsme se i tak vypravili do města. Kemp byl docela blízko centra, takže jsme to dali pěšky. Procházka nás ale natolik zmohla, že po dosažení výchozího bodu, jsme zapadli do místní nádražky a trochu doplnili energii. Pak už jsme pokračovali dle našeho průvodce Lonely Planet. Jedna historická...dokonce už možná 100 let stará...budova míjela další a další. Takže po pár metrech jsme opět zapadli do jedné z putik na občerstvení. Když jsme poté prohlídli Parliament House a zrovna rekonstruovaný Old Parlament House vypravili jsme se na opačný břeh řeky k velkému ruskému kolu. Zde jsme ještě objevili Pagodu z výstavy Expo a příjemný park na relax.

Jelikož jsme tak nějak ušetřili den oproti našemu plánu, na druhý den jsme se vypravili kousek na západ do Koala parku. Taková malá ZOO, kde krom Koalího duchoďáku a mateřské školky, je pavilón plazů, sem tam nějaký krokodýl, pár dravých ptáků a samozřejě klokani a emu. Většina osazenstva byla vcelku standardní, ale nejvíce mne asi zaujala přehlídka dravých ptáků, kteří nám během šou přelítávali nad hlavami.
Kolem poledne jsme už byli dostatečně nabaženi a vyrazili na Sunshine coast...teda přímo do Noosy. Do malebného městečka jsme dorazili vcelku pozdě, takže už jsme nestihli informace a vydali se hledat kemp jen podle informaci našeho průvodce a bez mapy. S příchazejícím večerem a samozřejmě úbytkem světla, jsme při hledání nebyli příliš úspěšní. Takže jsme po získání potřebných informací, dorazili do kempu už po zavírací době. Naštěstí jsme ještě byli ubytování, ale museli jsme zaplatit dvě noci...prý že je to minimum kvůli prázdninám. Tím se nám trochu změnili plány, ale hned jsme je flexibilně upravili.
Tohle ubytování, ač z těch dražších, zdaleka nepatřilo k nejlepším. Kuchyňka vcelku nevybavena a vůbec, tenhle kemp nedával skoro žádný nadstandard, na který jsme si do té doby zvykli. Jedinou, pro mne velkou výhodou, byl místní, poměrně urostlý a přátelský kocour. Zbožňovala jsem ho až do druhého dne cca 4 hodin ráno, kdy se ten blb rozhodl asi půl hodiny mňoukat před naším stanem.
Na druhý den jsme vyrazili do Noosy. Pěkné městečko na pobřeží. Míšu jsme zanechali na pláži a my vyrazili na procházku do přilehlého parku. Prý tam měli být koaly, ale bohužel jsme žádnou nepotkali. Večer nás v kempu opět čekal kocour, naštěstí už tolik neprudil a navíc jsme stejně potřebovali druhý den vyrazil brzo ráno, protože jsme chtěli stihnout krmení delfínů v Tin Can Bay.
Ráno jsme si opravdu přivstali a ač mělo být krmění až od devíti, my už tam pro jistotu byli v 8 hod. To se nakonec ukázalo jako štastným, protože zmiňované krmení bylo od 8 hod. Tři delfíni si tam leželi na mělčině a občas vyvinuli trochu pohybu, aby snědli nabízenou rybu. Také jsme jim jednu nabídli, a rozhodně z toho nevypadali moc odvázaně. Zato pelikání, ti byli o dost aktivnějsí. Producírovali se po molu a všechny kolem otravovali. V 9 hod nebylo po delfínech ani vidu ani slechu a my se posunuli do přilehleho města, kde se zrovna konal Seafood festival. Prohlídku jsme zahájili nákupem krevet s chilli-mangovou omačkou, dále jsme pokračovali krabí rolkou a zakončili steakburgerem. Takto uspokojeni jsme se vydali, s malou zastávkou v městě Maryborough (rodišti spisovatelky, která vytvořila známou Mary Poppins) k Hervey Bay, odkud jsme následující den vyráželi na Fraser Island.