Den sedmý – přesun na Bounty

Dnešní ráno jsem ani nechtěla vidět východ slunce, ani se mi nechtělo na záchod, ale protože nějakej blb-kohout se vzbudil v 6 hodin, tak jsem se opět moc nevyspala. Na snídani už před sedmou bylo dost lidí, takže jsem asi nebyla sama. Opět jsme se moc nenajedli, dvě smažené jako koblihy s džemem nebo oříškovým máslem. Chtěla jsem si drze přidat, ale přišla jsem bohužel pozdě. Po snídani jsme se šli sbalit a šnorcholovat. Objevili jsme pěkné místo. Jirka to popsal jako kulatou zahrádku s rigolem. Bohužel začalo docela dost pršet, tak jsme se vydali do jídelny, jestli třeba nebude nějaká sváča. Nebyla, prší docela dost a Jirka dostává svou velmi špatnou náladu. Nechávám ho raději na pokoji a jdu zase do vody. Všude je spousta rybek a hned kousek od břehu. Počasí se lepší, Jirkova nálada moc ne. Naštěstí oběd (klobása v housce, hranolky a salát) má na to trochu pozitivní vliv. Já si opět žádám o přidání…tentokrát úspěšně…omeleta s chlebem. Odpoledne jsme jinak proflákali na pláži. Stále doufáme, že bude (už dva dny slibované) coconat demo. Ale na Waya Lailai dodržují asi dost přesně Fiji time, takže co má být za chvilku bude, dle mého mínění, tak za dva dny.

Po třetí hodině jsme se nalodili na člun a u protějšího ostrova Kuata čekáme na Yasawa Flier. Ten nás má asi za hodinu vyklopit u našeho posledního ostrova Bounty. Cestou se opět horší počasí a my pozorujeme ostatní ostrovy, které míjíme. Vomo…samej kopec, pak Beachcomber…party ostrov a Treasure ostrov, od kterého už vidíme Bounty. Je to taková oválná placka s bílou pláží po celém obvodu. Tenhle ostrov už patří do luxusnější skupiny ostrovů Mamanucas a už samotný člun byl perfektní…se střechou a průhledným dnem, kterým se dalo pozorovat korály. Také to byl první ostrov, kde měli molo a bazén. Na ostrově nás uvítal Abel a hned nám vyjmenoval všechny aktivity, které mužem dělat a co všechno si můžeme zapůjčit. Také nás upozornil na želvy, které tam chovají.
Dostali jsme přiděleno bure 8. No bure, spíš to byla luxusní chatka s klimatizací, lednicí a super sprchou s šampónem a kondicionérem…samozřejmě jsem hned vyzkoušela…šampón super, kondicionér nicmoc. Jako správný zvědavci jsme se hned po ubytování vydali na průzkum. Naše objevování tajů ostrova skončilo velmi záhy u baru, kde zrovna začínaly Happy Hours tzn. točené pivo za 3 dolary a koktejly za 10. Využili jsme tedy lákavé nabídky a přečkali tak čas do večeře. V sedm nás čekalo velké překvapení…hody…velké stoly narvané jídlem a hlavně si každý mohl nabrat, co jen chtěl a hlavně kolik chtěl. Na výběr byli dva druhy masa, brambory, saláty, dresinky a dokonce desert. No narvali jsme se k prasknutí a aby toho nebylo málo, koupili jsme si ještě v rámci Happy hours koktejl Bounty Chief…speciálně pro mne bez ananasu (teda až na malý kousek umístěný na sklenici jako dekorace). Večer jsme se ještě zúčastnili jakéhosi kulturního programu, kde se nejprve místní něco jako kulturní referent snažil pobavit návštěvníky, pak bylo opět zazpíváno pár písní a nakonec následovali soutěže (takové ty trapné co si pamatuji z táborů), což bylo pro nás znamení k odchodu. Raději jsme zbytek večera strávili procházkou kolem ostrova…měsíček, hvězdy, cvakající kraby, jakási hadovitá ryba…no prostě romantika.