Den osmý – Bounty

Jelikož jsem si chtěla poslední ostrov Bounty pořadně užít, vzbudila jsem se opět brzy. Asi už trochu tradice. Zkontrolovala jsem počasí a probudila i Jirku, protože mě to tam samotnou nebavilo. Také jsem byla zvědavá na snídani, která byla opět znamenitá. Palačinky, toasty, ovoce, slanina a fazole a samozřejmě spousta ovoce. Podávání jídla formou švédského stolu je pro mne pohroma…vždycky se hrozně přejím a ani toto ráno nebylo výjimkou. Naštěstí, při balení našich zavazedel mi trochu slehlo, takže jsme se hned potom mohli vrhnout na bounty-aktivity. Před ohlášeným krmením želv, jsme šli ještě prozkoumat moře. Půjčili jsme si na to ploutve, které měli buď hodně malé nebo hodně velké. Vzali jsme raději ty menší s tím, že ve vodě povolí, ale chvilkami se mi neprokrvovala noha, takže jsme po chvilce byli rádi, že začalo krmení. Byla jsem docela překvapená, když jsem zjistila, že je krmí rybím whiskasem…a pak, že kočky by kupovaly whiskas. Po krmení je bazének i samotné želvy dost zaneřáděný, takže následuje očista.



Jelikož se bazén vypouští asi hodinu, využili jsme času a šli se projít po ostrově. Je to takový velký park, spousta různých rostlin a živočichů…teda hlavně komárů. Na druhé straně jsme objevili Celebrity Love Island, což je zchátralá budova po jakési anglické reality show. No a za hoďku jsme už byli opět připraveni u bazénku. Čistič Abel si přinesl koště a zubní kartáček. Zubní kartáček vrazil jedné přihlížející slečně a začalo čištění. Abel bral velké želvy a drhnul je koštětem. Ostatní si mohli vyzkoušet vydrhnout malé zubním kartáčkem. Čisté želvy potom naházel do připravených nádob a dodrhnul bazén. Celé gruntování zabralo dost času, takže jsme se stihli už jen trochu osvěžit v moři a šli na oběd.
Ještě mi teda úplně nevytrávilo, ale té spoustě jídla se nedalo odolat. Po obědě jsem se cítila ještě hůře než po snídani, takže jízda na půjčeném kajaku kolem ostrova byla trochu línější, ale nakonec jsme ho obepluli. Po návratu jsme zavrhli půjčení skútru a já jsem si raději nechala namíchat koktejl. Pak už se začal přibližovat čas našeho odjezdu, takže jsme už jen šnorchlovali a dofotili zbývající fotky na našem podvodním foťáku.
Na Yasawa Flier jsme se dostali kolem paté a čekala nás už jen asi hodinová cesta do maríny. Tam na nás čekal autobus, který nás dovezl až před náš hotel Smugglers Cove. Tenhle hotel byl na pláži a patřil k nejnovějším…asi rok starý…takže jsme se těšili na luxus. A opravdu nás nezklamal. I když jsme měli jen standardní pokoj, tak byl perfektně vybavený a opravdu vše působilo dost nově. Musím teda uznat, že jsem nevyužila veškeré vybavení…třeba jako žehličku a žehlící prkno, ale fénem jsem nepohrdla. Na večeři jsme vyrazili do místní restaurace, dali jsme si pizzu…nevím proč jsem si myslela, že by mohla být bez ananasu. Také jsme se pustili do plánování dalšího dne. Pobrali jsme pár letáků s různými výlety a nakonec jsme vybrali zahradu orchidejí a vedlejší město Lautoka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku