Magnetic Island

Jak už to u mne bývá dobrým zvykem, tak ráno mě migréna neopouštěla a navíc se můj žaludek potýkal s večerním přísunem vína. Proto mě plán tohoto dne a hlavně přesun lodí na Magnetic Island moc netěsil. Ale naštěstí jsem to zvládla v pohodě. Na ostrově jsme si navíc zakoupili lístek na autobus, takže jsme mohli celý den cestovat všemi, dvěma , směry za pouhých šest dolarů. Nejprve jsme dojeli na Horseshoe Bay. Tam mě chytla lehká nevolnost, která byla záhy vyřešena tuňákovou bagetou. Pak jsme popojeli na procházku (Forts walk)...byl to výstup na kopec, kde bylo jakési opěvnění a pozorovací stanice (jedna přístupná, druhá zavřená, ale nakonec také přístupná)...v každém případě odtamtud byl krásný výhled na okolní zátoky. Průvodce ještě sliboval koaly, ale až na pár ještěrek jsme nic jiného živého neviděli. Aspoň jsme je ale slyšeli. Jelikož frekvence autobusu nebyla z nejčastějších k části Arcadia jsme se přesunuli po vlastní ose. Zkusili jsme šnorchlování na Alma Beach...pár rybek tam bylo, ale žádný zázrak. Voda mě osvěžila natolik, že už se mi více koupat nechtělo, proto jsme se autobusem přesunuli na jih do Picnic Bay. Zde v tuto dobu opravdu nic nebylo...ani živáčka. Akorát jsme si koupili v místní čínské restauraci jídlo a jeli jsme na ferry. Cestou do kempu jsme se ještě stavili pro něco k snědku a když jsme se to rozhodli večer spořádat opět jsme v kuchyňce narazili na naše staré známé z předchozího dne. Vyměnili jsme si ještě pár informací o cestování a šli spát.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku