Fotky - Featherdale Wildlife Park

První várka fotek je z Featherdale parku. Jsou tam papoušci cockatoo, ty malý tlustý věci jsou wombati, ten divnej pštros zase emu, psi dingo. Mezi moje největší poznání patřilo, že klokan je vlastně něco mezi oslem a králíkem. Tasmánský čert je zvíře, které je černé a ještě línější než všechny ostatní místní příšery, poněvadž za celou dobu to nevylezlo z díry. Viděli jsme z něj jen čumák. Ježky tu nemají, místo toho něco, čemu říkají echidna, a co žere termity. Koaly jsou roztomilá zviřátka, co věčně chrápou na větvi (ptal jsem se a prý nespadnou, čemuž moc nevěřim - ale nezkoušel jsem tou větví zaklepat) a vidět je se pohnout už je zážitek.
Slanovodní krokodýl je prý největší druh krokodýla na světě. A ta jediná fotka hada je tam proto, že je to prý nejjedovatější had na světě vůbec, Inland Taipan. Mimochodem, z žebříčku nejjedovatějších hadů světa žije celá první desítka v Austrálii.

Komentáře

  1. Pěkný ty pávi tam...

    OdpovědětVymazat
  2. tak Jiřík nám odjel do Austrálie,no hlavně pozor na žraloky, at nam toho buržoazního synka na té "dovolené" nesežerou.Já tam asi nepojedu, je to moc prťavej svetadíl a určitě bych dostal bumerangem do hlavy.navíc tam dělají dostihy a to není nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Vegemite

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku