Papouchové na balkóně

Tak konečně. Měsíce snažení a pokusů, ale povedlo se. Dneska nám na balkón zavítali dva papouškové a sežrali návnadu.
Celou dobu, co tu bydlíme, lítali celkem často na balkón k sousedům Číňanům dva papoušci. Vždycky sedli, chvíli řvali, až jim Číňan donesl kousky něčeho, co oni vzápětí sežrali a odletěli. Nikdy jsme nezjistili, čím je to krmí, a nikdy se nám nepodařilo je přelákat k nám. Zkoušeli jsme chleba, bonbóny, sušenky a lecos, co se našlo. Jednou sice přiletěli, ale hned zase zdrhli.
Až dneska. Jeden seděl naproti u souseda, tak jsem mu dal na zábradlí pár sušenek. Nejdřív odletěl, ale za chvíli už seděl u nás i s tím druhým.
Nechtěl jsem je plašit bleskem foťáku, takže jsem jen natášel video - proto trochu mizerná kvalita obrázků, ale důležité je, že tam BYLI.

Komentáře

  1. Papouchové vypadají pěkně. Jak jsou velcí? Ti musí mít alespoň 25 cm bez ocasu, co? My tu zase máme dvě malý morčátka navíc. Nechcete je tam poslat?
    Zítra nás tu čeká první jarní den a ono začalo sněžit. Tak jsme vytáhli zase zimní bundy a šály. A jak je to s počasím tam u vás?
    Květa

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jo, klidne ty morcata posli, my snime vsechno...
    Tihle papousci meri cca 40cm, od nohy po zobak, ale obcas tu potkavame i vetsi. Jsou to cockatoo (cesky mozna kakadu? nevim jiste), konkretne myslim tihle.
    Jarni den, hm. Tady stalo posledni tyden pocasi dost za houby, vetsinou zamraceno, chvilema prselo, 20 - 25 stupnu. Az dneska se to trochu lepsi, aspon pekne sviti slunicko a prset uz nema. A zitra by to zas uz melo byt na koupani, tak se snad aspon cestou z prace zastavim na plazi.

    OdpovědětVymazat
  3. Mno, při nedávné diskusi o těchto krasavcích (už nevím kde a s kým) jsem se dozvěděl, že takový cockatoo se u nás prodává za pěkně mastné pálky v řádu desetitisíců.
    Takže zvažte, co se vám to producíruje na balkóně ;)

    Každopádně jsou to krasavci...




    BTW koukal jsem, že sem někdo spamoval, a jak koukám teď, tak si se s tím snažil něco dělat ;) Nasadil jsem tento blog i moje stránky, a mám tam pravděpodobně novějsí verzi, která už má ochranu proti spamům přes opisování čísla z obrázku...

    OdpovědětVymazat
  4. No sice se mozna mozna prodavaji za hodne penez, ale jednak se pres hranice nedostanou a druhak zrovna tehle ptaku jsou tu spousty. Dost druhu cockatoo jsou ohrozeny a chraneny, ale zrovna tehle jsou mrte. Takze na tom asi nevydelame.
    K spamu - jo jo, objevilo se toho tu celkem dost, tak jsem nejdriv mazal a pak zapnul ten antispam. Novejsi verzi mozna mas, ale i tahle ma grafickou captchu. Jen ji nepouzivam, jelikoz se mi ty obrazky nelibi. Mam radeji hezci reseni.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku