Sydney Motor Show - autíčka

Před pár týdny skončil v Darling Harbour místní autosalon, Australian International Motor Show. Celé se to konalo 11. - 21. října (no dobře, už je to víc než pár týdnů) v Convention and Exhibition Centre. Nějak jsme se tam celé ty dva týdny konání nestihli dostat, tak jsme návštěvu naplánovali na poslední víkend. Gabča v sobotu pracovala, takže jsme určili neděli. Jenže v sobotu se dozvěděla, že do práce jde i v neděli dopoledne, takže mi nakonec jsem se na Motor Show vypravil sám, teda vlastně ne úplně sám - s foťákem.

Nechci to tu moc rozpitvávat, není co. Takže koukněte na spíš fotky. Je jich hodně, ale co mám dělat - prostě tam bylo hodně aut. Tyhle fotky jsou pro ty, co chtějí vidět auta. Pokud nechcete, raději se do toho ani nepoštějte - nic jiného než auta tam fakt není :)
Jen jako malý průvodce:
- Na začátku je přehlídka Corvette, byly všude po Darling Harbour - hlavně na Pyrmont Bridge a pod ním, stejně jako loni (viz odkaz níže).
- Potom celý autosalon, spousta aut a občas nějaká ta motorka (bylo jich tam hodně málo, víc než deset určitě ne). Je tam i Škoda, tu jsem si vyfotil zvlášť a ze všech úhlů! Samozřejmě klasiky Ford, Mercedes, Volkswagen, Audi, Mazda, Hyundai, Nissan, americký Jeep, Chrysler, místní chlouba Holden, Subaru, Mitsubishi, atd. A taky vychytávky jako Bentley (hned vedle Škodovky, nevim kdo měl zastínit koho), Maserati, Lamborgini, Ferrari, Porsche a jiné.
- Na konci je venkovní offroad track, kde jezdili lecjaké čtyřkolky a předváděli, co umí. Dalo se asi i svézt, ale byla na to fronta, takže jsem jen přihlížel. Jak jsem tak na to koukal, ani mě nelákalo v tom autě sedět, myslim že ti lidé byli dost pomlácení.

Mimochodem, víte že v Sydney je i autosalon Škoda? Celkem to člověka překvapí, když si tak mírumilovně jede po Parramatta Rd a najednou cedule Škodovky...\n\n\nPro počtení a dalši informace: oficiální stránky Australian International Motor Show
A ještě loňské fotky Corvette, ať můžete srovnat: galerie

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku