Fotky - Sydney Tower

Můj učitel angličtiny o sobě prohlašuje, že má neustále dobré nápady. Jedním z nich bylo navštívit nejvyšší budovu Sydney – Sydney Tower. Tahle 305 m vysoká věž je uprostřed Sydney, takže nebylo problém se tam dopravit a tím nám zbyla spousta času kochat se úžasným výhledem. Trochu mi zkazila dojem dlouhá fronta na výtah, ale vzhledem k tomu, že na věž je to 1504 schodů, ráda jsem na něj počkala. Ve výtahu jsme se dost mačkali. Taky to v něm chvilkami divně praskalo, takže jsem byla docela ráda, že po pár vteřinách jsme ve zdraví vystoupili nahoře na věži. Výhled byl opravdu ohromující. Věž se dá projít celá dokola a podél ní jsou umístěny dalekohledy, kterými se dá dohlédnout opravdu daleko – Sydney je prostě placka. Jinak tam člověk samozřejmě najde běžné vybavení náležící turistické atrakci – restaurace, obchůdky atd. Také se dá vyšplhat až na úplný vršek věže, ale tam jsem se už nevydala.
Pod nátlakem musím ještě doplnit pár maličkostí. Za prvé, Sydney Tower vypadá trochu jako žižkovský vysílač a za druhé... jelikož jsem chodila do školy sama a toto byla školní exkurze, byla jsem tam sama a je mi to neustále vyčítáno.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku