Chochoróši útočí

Přišla doba opět se s vámi podělit o zážitky s místní faunou. Včera jsme doma potkali mega chochoróše na procházce. Chochoróšem myslím švába. Ne že by to bylo poprvé, ale tenhle stál za to. V klidu si tak sedím, občas zaslechnu nějaké chrastění z klimatizace... A najednou spolubydlící Lukáš přiběhne s vražedným sprejem i výrazem ve tváři a pozoruje strop. No, seděl tam, vcelku obří, dobré 3 cm. Vrhli jsme se s Lukášem na něj, Martina (Lukášova skoromanželka) z dálky pozorovala a jekala. Abych to zkrátil, postupně jsme přemístili nebo pozvedali polovinu nábytku v pokoji, vystříkali tu litry Morteinu, ale dostali jsme ho. Musel jsem ho asi 5 minut držet přimáčklýho pod novinama a občas mu dát dávku rovnou mezi křídla - nechtěl chcípnout a nechtěl.
Když už píšu o zviřátkách, včera mě nějaká příšera ve vodě žahla do nohy. Nejdřív nic a asi po půl hodině povalování na pláži mi na stehně vyskákaly báječný pupínky. Na první setkání s medůzou (nebo co to bylo) celkem slabota, čekal jsem to horší ;)

Komentáře

  1. No, tady z nich taky moc nadseni nejsme ;) Konkretne ten na fotce je uz starsi, potkali jsme ho kdysi na nadrazi. Doma jsme meli vetsiho, ale nejak jsem ho pri tom boji nestihl vyfotit. Priste si vzpomenu a vyfotim ho pekne zblizka, aby se nechal zvetsit treba na plakat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku