Vánoce v Sydney

Sice už je nějaký ten týden po Vánocích, ale přesto se musíme pochlubit pár fotkami, jak že jsme ty vánoční svátky strávili. Musím přiznat, že tento rok mě předvánoční shon dost minul a neměla jsem ani čas nakoupit žádný dárky. Jirkovi jsem se omluvila s tím, že asi zlobil ;). Já jsem pro změnu byla asi děsně hodná, protože jsem dokonce dostala dárky dva... kuchyňský nůž, což je dárek spíše pro Jirku a jeho nervy. V současném bytě totiž nic, co by se dalo přirovnat k funkčnímu noži, neexistuje. A jako druhý dárek jsem dostala vak na vodu i s batohem. Vzhledem k počasí, které tady máme, se něco takového dost hodí. Jinak jsme Štědrý den strávili doma u bramborového salátu a nějaké ryby, kterou Jirka sehnal v jakémsi čínském obchodě a jejíž název si samozřejmě nepamatuje. Hodně jsem se snažili sehnat kapra jako loni, ale bohužel se nezdařilo. Ale to něco chutnalo moc dobře, takže jsme byli spokojeni.



Také jsme, v rámci navozování vánoční nálady, navštívili pár festivalů s koledami. Jeden jsme stihli přímo na Manly, kousek od Jirkovy práce. Největším šlágrem byli samozřejmě Rolničky, ale poměrně veliký orchestr odkudsi z Wollongongu předvedl i další známé melodie a i trochu té klasiky v podobě kantáty Carmina Burana.
Další koledy jsme stihly, ani nevím jak, v Domain. Pro Sydney jsou koledy v Domain velká událost a ročně je navštěvují tisíce lidí. Já jsem samozřejmě tento slavný den byla v práci, ale večerní vystoupení jsem, díky mému kolegovi a jemu rychlému vozu, stihla. I když se musím přiznat, že jsme se, díky mé menší záměně pravé a levé strany, ještě s Jirkou v Domain asi půl hodiny naháněli. Po přednášce o levé a pravé straně (vím, že jsem si ji zasloužila) jsme si už jen užívali koledy zpívané různými australskými hvězdami, Santu v helikoptéře, davy lidí, studeného hamburgera a super ohňostroj na závěr. No a jako třešínku na dortu jsme si dali vystoupení koled v Opera House. Samozřejmě, že hlavním důvod bylo podívat se dovnitř, takže jsme to jen spojili s vystoupením. Opera House vevnitř není nic moc. Shodli jsem se, že to vypadá jako takový velký kulturák. Ale výhled na přístav a Harbour Bridge byl skvostný.

Komentáře

  1. Já ještě dodám, že ty koledy v Opera House byly nejlepší - celkem i legrace, místní operníci sehrávali scénky, vyprávěli a tak.

    Jako bonus přidávám fotky z loňských Vánoc, které jsme sem z lennosti nedali vůbec: Vánoce 2006.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku