Pavouk na balkoně

Vyděšený huntsman
Poslední zhruba 2 týdny se nic moc zajímavého neděje. Je škaredé počasí, zataženo a často prší, tak moc nelezeme ven a není o čem psát. Doslova je počasí, ve kterém by psa nevyhnal. Zpestření jsme měli v pondělí, kdy jsme večer cosi hledali a koukali jsme proto na balkon. Jelikož byla tma, rozsvítil jsem tam světlo a viděl krásnou siluetu huntsmana sedícího uprostřed. Tak jsem zavřel dveře, za čež jsem dostal vynadáno od Gabči, že vzbudím Anču. Mlčky jsem zhasnul světlo, což vyvolalo podezření, tak jsem jí o pavoukovi musel říct. Jelikož se mezitím stihl někam schovat, nemělo cenu ho potmě hledat - odložil jsem na úterý.
Hnedka jak jsem v úterý přišel z práce, padla otázka, co že s ním udělám. K mému překvapení Gabča přes den na balkón několikrát vlezla (pro kočárek třeba). Nicméně věděla přesně, kde se schovává - na stropě za světlem. Nemohl se tam vejít, takže kousek čouhal ven :) Nedalo moc práce ho vyšťourat, načež spadl na zem a tam prakticky dobrovolně vlezl do krabičky. V ní jsem ho po povinném vyfocení deportoval do houští u nádraží. Tam bude mít spoustu jídla i společnosti a nikdo ho nebude vyhánět.
Takže ponaučení na závěr - počasí může být tak špatné, že by člověk psa nevyhnal, ale nevím, jaká čina by musela přijít, aby Gabča nevyhnala pavouka do deště. A mě s ním :)

Huntsman zdráhavě odchází:



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vegemite

Kempování Toowoon Bay a potápění Terrigal Haven

Víkend na Slovensku a/nebo trochu taky v Maďarsku